1
Vraag
2
Reacties
Ikkeenik

Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Problemen internet en tv: Uitval en haperingen

Ik wil graag een nieuw modem , heb al lang problemen met uit vallen van internet en haperend beeld ( blokjes op tv)

heb nog een cisco epc 3928 modem en ben al lang lid van jullie.

het moet onderhand maar eens goed opgelost worden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Ikkeenik , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden zodat je hier gebruik kunt maken van onze hulp.
 

Je gebruikt inderdaad op dit moment nog een wat ouder modem van ons. Deze staat op de nominatie om binnenkort omgeruild te worden. We ruilen namelijk wat oudere modems binnenkort om voor onze nieuwe exemplaren. Maar op dit proces ga ik niet wachten. Ik heb gelijk een nieuw modem voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen ontvang je deze per post. Zodra je deze binnen hebt kun je de modem gelijk aansluiten. Hou er rekening mee dat je modem ongeveer een half uur nodig heeft om zichzelf te installeren. In deze korte periode heb je dan even geen internet.


Je huidige modem hoef ik niet terug. Deze mag je inleveren bij de milieustraat van je gemeente.

In een aparte verzending ontvang je van mij een nieuwe splitter en wat aansluitmateriaal. Ik ga er vanuit dat hiermee alles straks weer goed en soepel werkt!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Mogelijk moet je ook nieuwe aansluitmaterialen voor een goede verbinding.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Dan kunnen gelijk nieuwe aansluitmaterialen gratis meegestuurd worden.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

In aanvulling op Bert, blokjes in beeld heeft niets mat je modem te maken, des te meer met je aansluitingen.

Ikkeenik
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
 
Ikkeenik
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb de fotos gestuurd hoop dat het duidelijk is zo. 

Ikkeenik
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

De middelste foto is hoe de kabel binnen komt , daar heeft ooit een monteur van upc die connector opgemaakt

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

dit moet duidelijk allemaal vervangen worden door meer hedendaagse spullen 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

De 1e plaats moet vervangen worden door een monteur met de 1e splitter en de 1e korte kabels, dat is gratis.

 

De open stekkers vangen 4G 5G Digitenne en andere zenders op en zetten het keurig op het hele coax netwerk met mogelijke storingen in TV en modem.

Die kun je mogelijk zelf vervangen of laten vervangen door de monteur, als die er toch is, tegen kostprijs.

Ikkeenik
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Die kan ik zelf wel vervangen,

ik wil graag een nieuw modem en het gedeelte van de stekkers wat voor jullie nodig is, de rest doe ik dan zelf.  Lijkt me normaal dat dat kosteloos hoort te zijn. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Ikkeenik  schreef:

Die kan ik zelf wel vervangen,

ik wil graag een nieuw modem en het gedeelte van de stekkers wat voor jullie nodig is, de rest doe ik dan zelf.  Lijkt me normaal dat dat kosteloos hoort te zijn. 


@Ikkeenik Je schrijft jullie, dit is een klant helpt klant forum.

Ziggo moderators komen op werkdagen langs in ieder topic, zij hebben Ziggo voor hun naam staan.

 

De 1e plaats = in dit geval de doos onder de splitter, is altijd gratis geweest en mag tegenwoordig alleen vervangen worden door een Ziggo monteur.

Ziggo kan alleen een nieuwe splitter opsturen met een nieuwe passende kabel voor je modem.

 

Bert_0-1661025332676.png

 

Ikkeenik
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

O sorry Bert, ik dacht dat jij van ziggo was. 
dan wacht ik nog even op een reactie van een ziggo moderator, bedankt voor je reactie. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Ikkeenik , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden zodat je hier gebruik kunt maken van onze hulp.
 

Je gebruikt inderdaad op dit moment nog een wat ouder modem van ons. Deze staat op de nominatie om binnenkort omgeruild te worden. We ruilen namelijk wat oudere modems binnenkort om voor onze nieuwe exemplaren. Maar op dit proces ga ik niet wachten. Ik heb gelijk een nieuw modem voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen ontvang je deze per post. Zodra je deze binnen hebt kun je de modem gelijk aansluiten. Hou er rekening mee dat je modem ongeveer een half uur nodig heeft om zichzelf te installeren. In deze korte periode heb je dan even geen internet.


Je huidige modem hoef ik niet terug. Deze mag je inleveren bij de milieustraat van je gemeente.

In een aparte verzending ontvang je van mij een nieuwe splitter en wat aansluitmateriaal. Ik ga er vanuit dat hiermee alles straks weer goed en soepel werkt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic