Vraag
Reacties
Oplossing
Brinkie61
Level 1

Problemen Mircosoft Surface Pro 3 versus nieuwe Ziggo modem

Na het installeren van het nieuwe Ziggo modem wat wordt uitgerold bleek dat de Surface Pro 3 (2 in gebruik) beiden geen normale upload meer kon doen naar Onedrive. Hoop ellende gehad tot nieuw installeren van de Surface aan toe. Nu heb ik uiteindelijk de connectie van de internetverbinding in de Surfave van auto (standaard op 5G) op 2.4 gezet en dat hielp. Maar weet iemand of dit de oplossing is of dat er meer aan de hand is. 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Brinkie61
Level 1
Topicstarter

Ik heb de nieuwe gegevens van het nieuwe modem ingevuld. Het werkt nu. Ik denk dat de oude Surfaces niet goed communiceren met het nieuwe modem. Download gaat wel, upload geeft problemen. Maar nu werkt het. OUDE Microsoft Pro Surfaces op 2.4 instellen.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
puppie
Level 17

na installatie van het nieuwe modem heb je het oude ssid en wachtwoord weer ingesteld op het nieuwe modem?

Met een nieuw modem ook een nieuw ssid en wachtwoord (ssid = netwerknaam)

0 Kudos
Brinkie61
Level 1
Topicstarter

Ik heb de nieuwe gegevens van het nieuwe modem ingevuld. Het werkt nu. Ik denk dat de oude Surfaces niet goed communiceren met het nieuwe modem. Download gaat wel, upload geeft problemen. Maar nu werkt het. OUDE Microsoft Pro Surfaces op 2.4 instellen.

0 Kudos
Ga naar reactie