Gadverdarre, @karel doorman. Wat ontzettend zuur dat het ook door de monteur niet opgelost kon worden. Ik ben wel blij dat het even prettig was om iemand te hebben om mee te praten. Dat alleen kan al ontzettend opluchten.
Het helpt alleen niet met je internetverbinding. Ik snap ook dat het nu lastig te verdragen wordt. Zeker als je thuis werkt en die internetverbinding gewoon hard nodig hebt. Ik ben gaan kijken naar wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Er is een kabelschade actief bij jou in de buurt. Die kabelschade zorgt ervoor dat jouw diensten nu niet werken. Dit moet nu aangepakt worden. Dat is alleen een stuk lastiger dan je misschien zou verwachten. De kabelschade moet worden opgelost door de aannemer die daarvoor is aangesteld (dat doet Ziggo niet zelf). Daarvoor moet gemeente grond opengebroken worden. Dat mag niet zonder vergunning. Die vergunningen zijn bij de gemeente nu aangevraagd en daar is het wachten nu nog op.
Ik zal heel eerlijk zijn: Ik heb geen flauw idee wanneer die vergunningen er komen en hoe lang het nog gaat duren. Ik durf je daar ook geen verwachting van mee te geven. Het enige wat ik voor je kan doen is met je kijken naar hoe we deze periode nu zo goed mogelijk kunnen overbruggen. Ik zie dat je een Vodafone mobiel abonnement hebt en dat inmiddels de extra data voor je actief staat om de storingsperiode te overbruggen. Dat is eigenlijk het enige dat Ziggo nu voor je kan betekenen.
Wil je graag je abonnement opzeggen, dan kan dat. Je abonnement is maandelijks opzegbaar. Als je dat graag wilt regelen, laat het dan weten. Dan help ik je daar graag bij.