karel doorman
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleemoplossing Ziggo: Al 14 dagen geen diensten

We hebben reeds 14 dagen geen internet en TV bij ons(adres is niet belangrijk) in Westzaan. Tot op heden krijgen we allemaal lieve antwoorden via de chat box en telefoon dat het allemaal opgelost word. Helaas tot op heden nog geen enkel resultaat. Had iemand nog goede suggesties hoe ik dit wat hoger op de prioriteiten lijst van ons aller geliefde ziggo kan krijgen @noordhollandsdagblad

10 Reacties 10
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16623Posts
  • 1309Oplossingen
  • 2889Likes

Als u wilt dat er een moderator naar uw probleem kijkt zijn de adresgegevens in uw profiel wel van belang. Anders is het zoeken naar de spreekwoordelijke naald in de hooiberg.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1374Posts
  • 130Oplossingen
  • 200Likes

Hi @karel doorman! Goed dat je de Ziggo Community hebt gevonden! 
Wat een onwijs nare situatie is dit zeg! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat er een storing gaande is/was! Ook staat er voor morgen ochtend een monteur ingepland! Deze komt tussen 08.00 en 13.00 uur, maar dat is natuurlijk bekend.

Als de monteur morgen is langs geweest, dan kun je ons altijd een bericht sturen hoe het is verlopen en dan kunnen we dan kijken hoe we alles gaan afhandelen! Is dat een idee?

karel doorman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

** Adresgegevens verwijderd door Ziggo moderator **

 

karel doorman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zal ik zeker doen. Ondertussen heb ik contact opgenomen met de lokale media. Op de 1 of andere manier heb ik het idee dat dit niet op korte termijn opgelost word.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1374Posts
  • 130Oplossingen
  • 200Likes

Ik kan mij goed voorstellen dat je hier heel weinig vertrouwen in hebt! We doen onze uiterste best en morgen gaat de monteur alles voor je nakijken. 
Ik heb je adres gegevens verwijderd uit je laatste bericht, aangezien dit een openbaar kanaal is, iedereen kan dit zien! Je adres gegevens staan al in je Community profiel en deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo moderators. 

karel doorman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok de andere moderator jan vroeg hier om

karel doorman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog steeds geen oplossing. Vanmorgen is er een monteur langsgeweest. Heerlijk eens iemand om mee te praten. Een workaround is een keepgo te installeren, helaas is dit alleen voor zakelijke klanten beschikbaar. Geprobeer om te kijken hoe snel ik op kom zeggen. Ziggo wil mij graag houden als klant maar bij de technische afdeling konden ze mij ook niet verder helpen. Grrrrr. ik word hier zo moe van. Covid...thuis werken het word er allemaal niet makkelijker op. Steeds vriendelijke mensen aan de lijn maar ik kom niet verder zo.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2611Posts
  • 332Oplossingen
  • 485Likes

Gadverdarre, @karel doorman. Wat ontzettend zuur dat het ook door de monteur niet opgelost kon worden. Ik ben wel blij dat het even prettig was om iemand te hebben om mee te praten. Dat alleen kan al ontzettend opluchten. 

 

Het helpt alleen niet met je internetverbinding. Ik snap ook dat het nu lastig te verdragen wordt. Zeker als je thuis werkt en die internetverbinding gewoon hard nodig hebt. Ik ben gaan kijken naar wat er nu eigenlijk aan de hand is. 

 

Er is een kabelschade actief bij jou in de buurt. Die kabelschade zorgt ervoor dat jouw diensten nu niet werken. Dit moet nu aangepakt worden. Dat is alleen een stuk lastiger dan je misschien zou verwachten. De kabelschade moet worden opgelost door de aannemer die daarvoor is aangesteld (dat doet Ziggo niet zelf). Daarvoor moet gemeente grond opengebroken worden. Dat mag niet zonder vergunning. Die vergunningen zijn bij de gemeente nu aangevraagd en daar is het wachten nu nog op. 

 

Ik zal heel eerlijk zijn: Ik heb geen flauw idee wanneer die vergunningen er komen en hoe lang het nog gaat duren. Ik durf je daar ook geen verwachting van mee te geven. Het enige wat ik voor je kan doen is met je kijken naar hoe we deze periode nu zo goed mogelijk kunnen overbruggen. Ik zie dat je een Vodafone mobiel abonnement hebt en dat inmiddels de extra data voor je actief staat om de storingsperiode te overbruggen. Dat is eigenlijk het enige dat Ziggo nu voor je kan betekenen. 

 

Wil je graag je abonnement opzeggen, dan kan dat. Je abonnement is maandelijks opzegbaar. Als je dat graag wilt regelen, laat het dan weten. Dan help ik je daar graag bij. 

karel doorman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vanavond zou het opgelost zijn. Gemeente wijst naar ziggo, ziggo wijst naar gemeente en wie is de dupe? Neem je veranwoordelijkheid Ziggo gemeente en aannnemer. Wij hebben in ieder geval contact gezocht met de media. Maar daar zullen jullie ook wel niet veel mee doen. Heb gevraagd om een tijdelijke keep go maar daar gebeurd ook niet veel mee. Moet ik Andre van Duin opbellen om het probleem maar op te lossen. Kunnen we in ieder geval nog lachen. Al die beleefde en aardige mensen bij de chatbox helpen ook niet verder als dat wat we al weten. Er gebeurd niets.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10602Posts
  • 761Oplossingen
  • 3233Likes

Goedemorgen @karel doorman 

Ik heb alles nogmaals voor je nagekeken en uit te zoeken wat er gisteren precies heeft plaatsgevonden en waarom het nog niet was verholpen.

 

Ik zag ook dat we een nieuw modem naar je hebben verstuurd. Dit modem zal binnen 14 dagen na ontvangst automatisch in dienst gaan. Hou je er rekening mee dat je het nieuwe modem niet vergeet om aan te sluiten, zodra alles werkt? 

 

Tegelijkertijd controleer ik net je huidige modem lijkt het modem sinds enkele uren weer online. Kun je bevestigen dat het weer werkt? 

We zien je reactie graag tegemoet.

 

Uitgelicht topic