Hoi, Ik ben begonnen met het spel Guild Wars 2 na 3 a 4 jaar gestopt te zijn en ervaar nu een probleem van extreme packket loss en hele hinderlijke disconnection errors in de meest lange missies die er zijn
Er is contact geweest met de support van het spel zelf en na 12keer een nieuwe oplossing gekregen te hebben kwamen zei aan met probeer een VPN, ik ben zeer bekend met vpns en ze werken goed alleen vind ik dit onacceptabel sinds het geld kost en ik eerder geen problemen had.
de data van de packet loss zit in de bijgevoegde bestanden, ook heb ik vernomen dat de poorten tcp 80, 443, 6112 niet open staan terwijl ik deze wel open gezet heb via portforwarding op de site van instellingen van de ziggo modem. Ik gebruik mijn lokale ipv4 Ip adress met portforwarding zoals ik altijd gedaan heb voor bijvoorbeeld hosten van servers zoals onder andere Minercraft
Ook heb ik de internet kabel nu direct van de modem naar een Ethernet Hub (van redelijk hoge kwaliteit) naar mijn pc geinstalleerd en de wifi torens van ziggo in een andere ethernet poort gedaan zodat de wifi en bekabeld internet los staan van elkaar, eerst ging de wifi vanaf de hub de woning door via de torens en dit hielp ook niet, google dns instellen werkte ook niet, het programma als administrator aanzetten werkte ook niet, firewall exclusions hielp ook niet en de firewall uitzetten op alles hielp ook niet.
enig idee? contact via de telefoon leverde helaas niks op, toen ik begon over packet loss werd er gezegt :''heb je alles uit en aan gezet....''