1
Vraag
2
Reageer en help mee
gwennekers

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met hostname

Via DynDNS heb ik een hostname gwennekers.mine.nu en op mijn pc heb ik een privewebsite.

Nadat dit jaren goed is gegaan heb ik sinds een half jaar (ongeveer) een probleem. Ik kan mijn website niet meer bereiken via gwennekers.mine.nu. Wanneer ik mijn hostname en IP-adres nader bestudeer op de website https://www.hcidata.info/host2ip.cgi krijg ik

Details of gwennekers.mine.nu

Host Name  : gwennekers.mine.nuIP Address : 178.84.141.220Location   : Netherlands (accuracy)

Details of Computer Using This Web Service

Below is shown the name of the computer that is using this web service. If this computer is behind a firewall or uses a proxy server, the name shown will be that of the firewall computer or proxy server. Many ISPs route internet traffic via a proxy server to reduce network traffic. Most commercial organisations protect their internal network (Intranet) by routing all traffic to and from the Internet via a firewall. A firewall computer of proxy server is sometimes called a 'gateway'.

IP Address : 178.84.141.220Host Name  : 178-84-141-220.dynamic.upc.nl

Mijn vraag is wat is er gebeurd met mijn hostname en hoe kan ik alles weer herstellen?

Ik zal blij zijn als iemand mij hier mee kan helpen.

 

1 Reactie 1
pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

@gwennekers waarschijnlijk is je ip veranderd.. Heb je op de dyndns je host /ip geupdate ? 

Ik gebruik het nu niet meer maar ik had vroeger een klein programmaatje dat opstartte met windowws dat gelijk mijn dyndns profiel en ip update deed. Misschien is er nog zoiets ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic