1
Vraag
2
Reacties
Jocary

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Probleem met Smarwifimodem / Connectbox

Beste 

ik heb een probleem ,gisteren heb ik wifipods geplaatst waar ik nu spijt van heb 
Op de app op mijn telefoon stond 2 mogelijkheden 1 om mijn mediabox te updaten of de tweede via de wifipods nu heb ik het tweede gedaan , ik dacht kan ik altijd weer terug maar nu heb ik heel andere netwerknaam en wachtwoorden ..kan ik weer terug naar mijn oude ziggonaam ..en moet ik nu die wifipodss blijven gebruiken

Ben maar leek op dit gebied
Groeten

Hoekfort

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

In de app kun je de wifinaam en het wifi wachtwoord wijzigen naar wat jij wenst.

Ga naar Apparaten - Tik op de + rechts bovenin - Tik op Wifi-instellingen - Tik op Je huidige wifi-netwerk naam en daarna op het potloodje om je wifinaam en wifi wachtwoord te wijzigen.

Bekijk in context

Jocary
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Is opgelost

Ik heb mijn oude Ziggo netwerknaam en wifi password weer ingevoerd  alles doet het weer 

Bedankt van je support

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

In de app kun je de wifinaam en het wifi wachtwoord wijzigen naar wat jij wenst.

Ga naar Apparaten - Tik op de + rechts bovenin - Tik op Wifi-instellingen - Tik op Je huidige wifi-netwerk naam en daarna op het potloodje om je wifinaam en wifi wachtwoord te wijzigen.

Jocary
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Bert
Ik heb via de Wifipods geupdate (die heb ik er nu weer afgehaald )

kan ik niet beter mij modem resetten ik heb er helemaal geen verstand van 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik weet niet wat beter is, want ik ken je situatie niet en weet niet wat je allemaal al wel of niet gedaan hebt.

 

Als je het modem reset, dan staat alles weer zoals het modem bij binnenkomst.

Druk daarvoor de resetknop achterop 30 seconden in.

Jocary
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Is opgelost

Ik heb mijn oude Ziggo netwerknaam en wifi password weer ingevoerd  alles doet het weer 

Bedankt van je support

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic