Goedemiddag, ik heb zelf een windows computer en ik kan normaal internetten terwijl mijn vrouw een apple ipad heeft en niet op het internet kan komen doordat ze geen verbinding heeft via de wifi, kan dit aan de modem liggen of is er een andere oorzaak
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je het modem 30 seconde van de stoom halen daarna de ipad opnieuw verbinden met de wifi
Goedemiddag @schuiling en welkom op de Community,
Balen dat jouw vrouw niet op internet komt met haar iPad! Heb je zoals @anoniemforum ook oppert het modem al eens 30 seconden van de stroom gehaald en daarna weer ingeschakeld?
Doorloop daarnaast ook de stappen op deze pagina om een andere oorzaak in de binnenhuisinstallatie uit te sluiten. Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is, anders helpen wij je hier graag verder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.