Vraag
Reacties
Hummel
Level 2

Probleem bij Safe Online verwijderen of herinstalleren? De oplossing!

Goedendag,
Er moet me toch iets van m'n hart: wat een gedoe om Safe Online te herinstalleren! Ik ben e dagen mee bezig geweest, zowel in de Community als met de Klantenservice van Ziggo. Ik ben ook op zoek gegaan bij Windowscommunity èn bij F-Secure zelf.
Het een na het ander advies opgevolgd en kwam niet verder dan Deze pagina is voor uw beveiliging.....enz. of U heeft geen toegang.
Alles van e.o.a. beveiliging verwijderd en toch lukte het niet.
Toen las ik het verslag van GKuil. Wat een geweldig verslag. Idiot proof en alles zeer begrijpelijk omschreven. Onderstaande link:

https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools

is DE TIP VAN DE EEUW. Op geen andere pagina, in geen ander advies staat deze link vermeld terwijl het toch uiteindelijk DE oplossing is voor het probleem van toegestane cookies en hoe dit probleem tijdens de herinstallatie van Safe Online is te omzeilen. In welk advies dan ook staat vermeld dat, wanneer er niets gebeurt, de pop-up blokkering moet worden uitgezet en/of pagina moet toevoegen bij cookieblokkering. Maar er staan nergens iets over wat te doen als dat allemaal ook niet wekt.
Nou, dat vind je wel in bovenstaand artikel met bijgevoegde link.
Het is eigenlijk van de gekke dat je zoveel moeite moet doen voor zo'n geweldige en simpele oplossing en deze niet als standaard oplossing wordt geboden bij "help".
Ik hoop dat anderen er wat aan hebben!

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Goeie TIP Hummel

Deze link wordt wel links en rechts hier op het forum gedeeld, ik vind hem in een twintigtal topics.
Maar als je zoekt op Safe online, dan is het puur toeval als je hem tegenkomt.

Mogelijk kan Ziggo deze link ook gaan delen op de pagina's van Safe Online.