Goedendag,
Er moet me toch iets van m'n hart: wat een gedoe om Safe Online te herinstalleren! Ik ben e dagen mee bezig geweest, zowel in de Community als met de Klantenservice van Ziggo. Ik ben ook op zoek gegaan bij Windowscommunity èn bij F-Secure zelf.
Het een na het ander advies opgevolgd en kwam niet verder dan Deze pagina is voor uw beveiliging.....enz. of U heeft geen toegang.
Alles van e.o.a. beveiliging verwijderd en toch lukte het niet.
Toen las ik het verslag van GKuil. Wat een geweldig verslag. Idiot proof en alles zeer begrijpelijk omschreven. Onderstaande link:
https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools
is DE TIP VAN DE EEUW. Op geen andere pagina, in geen ander advies staat deze link vermeld terwijl het toch uiteindelijk DE oplossing is voor het probleem van toegestane cookies en hoe dit probleem tijdens de herinstallatie van Safe Online is te omzeilen. In welk advies dan ook staat vermeld dat, wanneer er niets gebeurt, de pop-up blokkering moet worden uitgezet en/of pagina moet toevoegen bij cookieblokkering. Maar er staan nergens iets over wat te doen als dat allemaal ook niet wekt.
Nou, dat vind je wel in bovenstaand artikel met bijgevoegde link.
Het is eigenlijk van de gekke dat je zoveel moeite moet doen voor zo'n geweldige en simpele oplossing en deze niet als standaard oplossing wordt geboden bij "help".
Ik hoop dat anderen er wat aan hebben!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.