Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
PKzoekthulp wrote:
Nadere uitleg achtergrond:
Na grote stroomstoring regio Tilburg c.a. een half jaar geleden sneuvelen de modems van Ziggo om de haverklap. Soms, bij monteren van een nieuwe, zelfs twee in 1 middag (2x gebeurd). Niemand heeft adequate en afdoende antwoorden. De monteurs weten het zelf ook niet meer wijzen naar de computer, de switch (zonder switch rechtstreeks lukt het ook niet), geven aan dat ik bij de Apple-helpdesk te rade moet gaan of hier!
Ander extra probleem is er dat de printer het smtp.ziggo adres niet meer kan benaderen waardoor scans naar onze mailadressen ook niet meer werken. Antwoord: dan moet je bij de helpdesk van HP gaan informeren.
DennyW Probleemoplosser nog niet geprobeerd, kan ik jouw afbeelding ook mijn Mac?
PKzoekthulp wrote:
Nadere uitleg achtergrond:
Na grote stroomstoring regio Tilburg c.a. een half jaar geleden sneuvelen de modems van Ziggo om de haverklap. Soms, bij monteren van een nieuwe, zelfs twee in 1 middag (2x gebeurd). Niemand heeft adequate en afdoende antwoorden. De monteurs weten het zelf ook niet meer wijzen naar de computer, de switch (zonder switch rechtstreeks lukt het ook niet), geven aan dat ik bij de Apple-helpdesk te rade moet gaan of hier!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.