Hallo @bertscholtes659 ook ik heb dit probleem met de iphone en ipad met ios 15.1 let wel ik ben sinds 1september weg bij Ziggo en zit bij T Mobile met een Zyxel T50 router dsl verbinding. Ook deze geeft via wifi deze melding.
Het blijkt gewoon een Apple dingetje die voorop loopt in nieuwe dingen waar providers met hun routers nog niet zijn ingesteld. Mocht je deze melding weg hebben toestel uit en weer aan maar meestal naar een tijdje komt deze weer terug. Hoop je hiermee enigszins gerust heb gesteld.
Zolang er geen melding bij je wifi weak security signal staat en alles staat op wpa 2 plus zelf niks aan de fabrieksinstellingen heb veranderd dan zit het wel goed. Lees op deze community, kpn community en t mobile community deze issue voorbij komen.
Apple heeft weer lopen klooien met allerlei privacywaarschuwingen in hun software heeft te maken met doh en dot https ondersteuning ga me niet vragen wat dat inhoud daar moet ik me in gaan verdiepen. Weet wel dat in ios 14.0 deze issue ook speelde en ergens in 14.2 weer voorbij was.