1
Vraag
2
Reageer en help mee
ReinhoutHummel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Printer werkt niet meer na installatie Ziggo Safe Online

Ik heb thuis een Brother MFC-J5730W printer verbonden via WIFI met mijn laptop/computer. Nu kan ik eigenlijk sinds ik Ziggo Safe Online heb geinstalleerd niet meer printen. Mijn laptop krijgt geen verbinding met mijn printer. 

Ik heb al geprobeerd hem te vebinden door handmatig een IP (die van mijn printer) in te voeren,  hem opnieuw te instaleren en door de verbinding assistent van de printer zelf te gebruiken. Alles zonder succes.

Nu heeft mijn vader bij hem thuis een zelfde opzet (dus ook printer via WIFI). Hier kon ik voorheen ook printen, maar dit lukt na de installatie dus ook niet meer. 

1 Reactie 1
Starck

Stamgast
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Misschien kan je dan beter de Ziggo Safe Online uninstallen? De standaard Windows virusscanner en firewall is goed genoeg 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.