Kunt U niet meer printen, verwijder dan KB 4560960. Deze cumulatieve update veroorzaakt nogal wat problemen. Het ligt niet aan Ziggo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Aanvullende informatie:
Dus ook versie 2004 heeft dezelfde problemen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Sparco1955 .
Ik dacht even “waar gaat dit over?” maar ben gaan googelen. Ik begrijp dat het te maken heeft met iets in een update van windows.
Even dit linkje als extra informatie toevoeging (dit is dus niet vanuit Ziggo, gewoon iets wat ik via Google vond 🙂 )
Bedankt voor het delen, @Sparco1955 !
Kennis heeft van Ziggo nieuw modem gehad en kreeg problemen met zijn netwerkprinter. Natuurlijk meteen de schuld bij Ziggo neerleggen. Na verwijderen update werkt alles weer normaal Daarom maar even hier een vermelding gedaan voordat de helpdesk overbelast raakt.
Aanvullende informatie:
Dus ook versie 2004 heeft dezelfde problemen.
Ter aanvulling, voor versie 2004 is er nu KB4567523. Deze wordt niet via Windows Update aangeboden, zelf halen in de Microsoft Update Catalogus.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.