Hi! Ik heb een oude Canon MP980 die het altijd prima deed via een internetkabel in de muur die aangesloten was op de ziggo modem/router. Nu heb ik de ziggo modem/router gewisseld en nu krijg ik geen verbinding meer tussen de laptop en de printer. Fout van de printer is "printer reageert niet". Heb de wireless optie via WPS geprobeerd en opnieuw instellen bedraad met fabrieksinstellingen terugzetten. Niks lijkt te helpen. IP adres lijkt wel te kloppen. Iemand nog ideeen? Laptop heeft wel internet via wifi, dus volgens mij ligt het echt aan internetconnectie printer. Heb de USB kabel niet meer...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ik zeg dat je een nieuw intern ip adres hebt gekregen voor je printer.
Weet je welk ip adres je in de printer hebt staan zo ja komt dat overeen met de reeks die je krijgt van je nieuwe modem.
Het kan zijn dat het probleem in de printer instelling op de laptop zit, deze zoekt nog met oude instellingen naar de printer. Probeer opnieuw onder windows een printer toe te voegen.
En anders installeer de printer opnieuw onder windows zoals oorspronkelijk is gedaan na aanschaf.
Hey @Annelinda en welkom hier op de Community!
Ik ben heel erg benieuwd of de reacties van puppie en/of Karel. hebben geleid tot de oplossing, laat je het ons weten?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.