Sar
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Printer met wifi versterker

Hallo, ik heb een printer HP w107 nu kan ik deze wel via de wifi van ziggo gebruiken maar op mijn telefoon heb ik nu de wifibooster staan als wifi… maar als ik via mijn telefoon wil printen moet ik de wifi overzetten van de wifibooster naar wifi ziggo…kan dit ook anders?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi
Expert
Expert
  • 4035Posts
  • 228Oplossingen
  • 1509Likes

Hallo,

Dan staat de Deco set waarschijnlijk in router mode, waardoor het netwerk in tweeën wordt geknipt vanaf/bij de Deco master ( het eerste Deco station ). Waarbij verkeer van 'voor' de Deco master, niet naar 'achter' de master kan/mag, maar 'achter' wel naar 'voren' kan.

Als de Ziggo Modem/router ook in router mode staat ( dat staat deze standaard ), dan mag/moet u de Deco set in Access Point mode zetten. Daardoor gedraagt de Deco set zich niet als router maar als Access Point, wordt alles weer één groot netwerk en dan is de printer wel overal bereikbaar.

Leest u ook dit eens : Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47600Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10486Likes

Welke wifibooster heb je?

Sar
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De tp linkset (3 stuks) van ziggo

Pasi
Expert
Expert
  • 4035Posts
  • 228Oplossingen
  • 1509Likes

Hallo,

Dan staat de Deco set waarschijnlijk in router mode, waardoor het netwerk in tweeën wordt geknipt vanaf/bij de Deco master ( het eerste Deco station ). Waarbij verkeer van 'voor' de Deco master, niet naar 'achter' de master kan/mag, maar 'achter' wel naar 'voren' kan.

Als de Ziggo Modem/router ook in router mode staat ( dat staat deze standaard ), dan mag/moet u de Deco set in Access Point mode zetten. Daardoor gedraagt de Deco set zich niet als router maar als Access Point, wordt alles weer één groot netwerk en dan is de printer wel overal bereikbaar.

Leest u ook dit eens : Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community

Bekijk in context

Sar
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt!! Ik ga het proberen

Uitgelicht topic