Ik heb een Ziggo Connect Box. Op de WiFi is een printer HP5520 Photosmart aangesloten. De printer werkte altijd prima, kwam na aanzetten altijd keurig online.
Een paar weken geleden heb ik de Ziggo smart WiFi app geïnstalleerd en geopend. Een van de eerste stappen is dan de vraag of je de 2 bestaande WiFi signalen (met 2 verschillende frequenties) wilt samenvoegen. Heb ik gedaan.
Sinds die tijd heb ik een probleem met de printer, deze komt niet meer online. Alle andere gebruikers van de WiFi werken probleemloos.
Ik heb daarna nog 2 WiFi pods geplaatst, deze werken goed, maar printer komt nog steeds niet online.
HP online help deed de suggestie om de naam van het WiFi signaal te veranderen. Dit omdat de printer, volgens het testrapport, nu 5 signalen ziet met dezelfde naam. Waarvan 1 signaal met WPS beveiliging, de andere 4 zonder WPS. Heb ik niet gedaan omdat ik dan alle gebruikers moet aanpassen.
Een andere suggestie was het MAC adres van de printer op te nemen in de lijst van toegestane apparatuur. Heb ik gedaan hoewel MAC filter uitstaat. Geen resultaat.
Vandaag heb ik de Ziggo helpdesk gebeld, helaas geen oplossing.
Wie herkent dit probleem en weet een oplossing?