Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Helaas lukt het niet om de printer en de smart lampen te koppelen aan het netwerk van de deco’s. We hebben een gast netwerk aangemaakt op enkel 24Ghz, hierop lukt het ook niet.
Sorry voor onze veel te late reactie, @Lilo
Welkom op de Ziggo Community!
Wat vreemd dat het niet lukt om de printer en smart lampen te koppelen aan het netwerk van de Deco's. Ik wil @Francois83 of @Teun vragen om even met je mee te kijken. Kun je ondertussen uitleggen wat er precies niet lukt? Zien de apparaten het netwerk niet of?
hoi @Lilo ,
Waren deze smart apparaten eerst op je modem actief? ( heb je die SSID WiFi en Wachtwoord wel overgenomen?)
Moet niet te moeilijk zijn om op te lossen.
Groet,
Bam
@Lilo . Denk dat de lampen en printer nog op je oude wifi zitten. Heb je de wifi van je modem ook uitgeschakeld? zo niet, dan even uitzetten en in de deco app even snelle roaming aanzetten.
Teun.
Fast roaming juist uitzetten de lampen zullen niet bewegen 😉 dit is bedoeld als je rondwandelt met wifi apparatuur. Stationaire apparaten kunnen dan juist de weg kwijtraken.
Bij de verbindings instellingen van de printer en de lampen de verbinding vergeten en volledig opnieuw verbinden. Inderdaad zou het exact overnemen van de wifi netwerk naam en wachtwoord zoals ingesteld in de Ziggo Connectbox en dat invoeren in de app van de Deco units zaken makkelijker maken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.