oparinus wrote:
Ja, ik heb alles al geprobeerd
Ik heb inmiddels contact met Spotify, we zijn bezig uit te zoeken wat het kan zijn.
Ik heb van hun een test account gekregen en daar werkt het wel mee, dus het ligt niet aan mijn apparatuur. Het onderzoek loopt.
Vreemd, wel verbinding via de Deco's, maar geen geluid door diezelfde verbinding.
Misschien de “Mesh” optie voor dát apparaat uit zetten:
-Start de Deco app
-Klik in de lijst van apparaten, op het betreffende apparaat
-Klik op het tandwieltje rechtsboven aan
-En zet “Mesh Technologie” uit.
Daarna de soundbar even opnieuw verbinden.
Wat misschien ook nog te proberen is:
-Start de Deco app
-Klik onderin op “Meer”
-Klik op "Geavanceerd”
-Zet “Snelle roaming” uit. Deze functie geldt echter wel voor alle apparaten die via de Deco set verbonden zijn. Dus dit kan misschien voor het ene apparaat iets oplossen, maar functionaliteit voor het andere apparaat uitzetten.
Daarna de soundbar even opnieuw verbinden.