Als ik een print verstuur met mijn mobiel naar het mail adres van mijn printer dan staat ie wel in mijn verzonden items maar ontvangt mijn printer niet de mail.
Als ik deze opdracht via mijn gmail verstuur naar de mail van mijn printer dan ontvangt een print hij het wel. Staat er iets verkeerd in mijn instelling van mijn ziggo mail misschien.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedenavond @YvonneL, welkom op de Community!
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Wel een gekke situatie dat het allemaal wel lukt als je de opdracht mailt naar de printer via je gmail account en deze hem dan wel ontvangt, maar dat het vanaf het Ziggo mail adres niet lukt. Voor zover ik weet zijn hiervoor in de mail omgeving van ons geen speciale instellingen noodzakelijk. Om welke merk en type gaat het precies?
Ik begrijp ook dat de mail wel bij de verzonden items staat. Hierbij staat geen foutmelding of iets aangegeven? Wellicht dat de printer mails afkomstig van af een mail adres van ons niet accepteert en hierdoor de print niet goed verwerkt wordt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @YvonneL, welkom op de Community!
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Wel een gekke situatie dat het allemaal wel lukt als je de opdracht mailt naar de printer via je gmail account en deze hem dan wel ontvangt, maar dat het vanaf het Ziggo mail adres niet lukt. Voor zover ik weet zijn hiervoor in de mail omgeving van ons geen speciale instellingen noodzakelijk. Om welke merk en type gaat het precies?
Ik begrijp ook dat de mail wel bij de verzonden items staat. Hierbij staat geen foutmelding of iets aangegeven? Wellicht dat de printer mails afkomstig van af een mail adres van ons niet accepteert en hierdoor de print niet goed verwerkt wordt?
Hallo,
Bedankt voor je tijd.
Wij hebben de HP Envy 6000. Er staat geen fout melding bij de verzonden mail
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.