1
Vraag
2
Reacties
Rogro

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Powerline adapters: inloggen via ziggo-ap

Een aantal jaren geleden heb ik 2 powerline-adapters gekocht en op mijn netgear router aangesloten. Nu wil ik iets aan de instellingen veranderen en nu blijkt dat ik niet meer kan inloggen middels http://ziggo-ap. De pagina is niet meer bereikbaar.

Ik heb nu gebruik gemaakt van de aanbieding van drie SmartWifi pods.

In de bevestigingsmail wordt opeens gesproken van Wifiboosters. Op het forum lees ik dat het hier zou gaan om oude voorraad van TP-link. 

Ik blijf dus liever bij mijn powerline adapters. Zou mij iemand kunnen doorgeven hoe ik in de instellingen van de adapters kan komen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

"Op het forum lees ik dat het hier zou gaan om oude voorraad van TP-link. "

Dat is volledig onjuist, de Deco's zijn nog op veel plaatsen te koop en worden ook nog gewoon verkocht of te leen aangeboden door Ziggo.

TP-Link AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem Deco M4 (3-pack) kopen? - Prijzen - Tweakers

 

Deze set zal je een veel betere wifi ervaring geven dan de wifiboosters via de stroom, zij werken als 1 mesh systeem die je wifi verbinding optimaliseert.

 

Je kunt in de wifiboosters via de stroom inloggen via een browser met hun IP adres.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

"Op het forum lees ik dat het hier zou gaan om oude voorraad van TP-link. "

Dat is volledig onjuist, de Deco's zijn nog op veel plaatsen te koop en worden ook nog gewoon verkocht of te leen aangeboden door Ziggo.

TP-Link AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem Deco M4 (3-pack) kopen? - Prijzen - Tweakers

 

Deze set zal je een veel betere wifi ervaring geven dan de wifiboosters via de stroom, zij werken als 1 mesh systeem die je wifi verbinding optimaliseert.

 

Je kunt in de wifiboosters via de stroom inloggen via een browser met hun IP adres.

Rogro
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen via IP-adres is gelukt.

Bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic