1
Vraag
2
Reacties
deehbeeh

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Portforwardingoptie niet beschikbaar in mijn Connectbox (ivm IPv6)

Ik will ook graag port forwarding gebruiken (connectbox, alleen IPv6 menu, geen "port forwarding" menu).

Kunnen jullie dit omzetten?

 

Dank alvast,

Dick

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Het modemprofiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna zijn port forwarding/triggering en DMZ (1:1 NAT) beschikbaar.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Bekijk in context

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemiddag @deehbeeh , welkom op onze Community. 
Wat leuk dat je ons hebt gevonden. 

 

Zo te zien heeft @tobiastheebe een glazen bol in huis, want die had al door dat ik langs zou komen hier 😉 

Ik heb zojuist de instelling in je modem aangepast van IPV6 naar IPV4. 
Zodra dit is verwerkt, kun jij de port forwarding instellingen aanpassen.

Laat je het onze Community leden weten als je hier hulp bij kunt gebruiken? 

Bekijk in context

7 Reacties 7
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Het modemprofiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna zijn port forwarding/triggering en DMZ (1:1 NAT) beschikbaar.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

deehbeeh
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je, ik had dat idd ook begrepen. Ik wacht even geduldig af... 😉 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Een moderator (Meindert) komt straks in het topic langs.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemiddag @deehbeeh , welkom op onze Community. 
Wat leuk dat je ons hebt gevonden. 

 

Zo te zien heeft @tobiastheebe een glazen bol in huis, want die had al door dat ik langs zou komen hier 😉 

Ik heb zojuist de instelling in je modem aangepast van IPV6 naar IPV4. 
Zodra dit is verwerkt, kun jij de port forwarding instellingen aanpassen.

Laat je het onze Community leden weten als je hier hulp bij kunt gebruiken? 

deehbeeh
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor het welkom Meindert, en super bedankt voor de snelle actie, ik ben aangenaam verrast! 🙂

 

Als ik de glazen bol van @tobiastheebe had gehad dan kon ik mss nu al verheugd uitroepen: Ja, het werkt! 🙂

Maar nu zal ik dus zodra ik vanavond thuis ben het gelijk proberen, en laat daarna zeker even iets van me horen!

 

Nogmaals dank!

-dick

deehbeeh
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Works like a charm!

 

Nogmaals dank voor de snelle reactie!

(En trouwens ook voor degenen die over port forwarding instellen bij dit modem al eerder gepost hadden)

 

-dick

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Fijn dat het is gelukt @deehbeeh en bedankt nog voor je terugkoppeling 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic