Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig met het proberen om te portforwarden, echter blijven de poorten gesloten.
Ik heb netjes alle instructies gevolgd via deze link: https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Port-forwarding-Alles-over-port-forwarding-bij-Ziggo/ba...
Verder heb ik zelf nog wat rond gezocht op het internet en zelfs de firewall tijdelijk uit gezet, maar ik kan het probleem niet verhelpen.
Is er iemand die mij hierbij kan helpen?
Alvast vriendelijk bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Update:
Ik heb het eindelijk zover gekregen een port open te zetten, 25565 werk voor alsnog niet, waarom die niet werkt geen idee, ik heb een aantal willekeurige poorten geprobeerd en de poort 29642 staat nu open!
Iedereen bedankt voor de hulp!
en wat heeft nu de oplossing gebracht....dat is voor de eventuele volgende lezers handig om te weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.