1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ferdi52

Raadgever
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Portforwarding regel verwijderen lukt niet

Ik gebruik portforwaring en wil een regel verwijderen. Dit lukt niet meer, als ik op wissen klik en daarna op instellingen opslaan klik. De regel wordt vervolgens niet verwijderd. Een nieuwe regel toevoegen lukt wel.

Iemand een tip?

10 Reacties 10
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57585Posts
  • 3832Oplossingen
  • 14037Likes

Mogelijk helpt het modem 30 seconden van de stroom?

Steefb
Expert
Expert
  • 11990Posts
  • 2308Oplossingen
  • 4242Likes

Staat je upnp aan? Zet dat eventueel uit.

Ferdi52
topicstarter
Raadgever
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Ik ben uitgelogd uit de modem en heb de modem 30 seconden uitgezet. Na het opnieuw opstarten kom ik de modem niet meer in omdat hij in gebruik is door een andere gebruiker..... 

Ferdi52
topicstarter
Raadgever
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

UItgezet maar dit hielp niet

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2106Posts
  • 264Oplossingen
  • 673Likes

@Ferdi52 Werkt alles inmiddels weer of kunnen wij je modem nog terugzetten naar de fabrieksinstelling? Dit kan zeker een oplossing zijn. 

Ferdi52
topicstarter
Raadgever
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Hallo Lotte,

Nee het werkt nog steeds niet. Regels verwijderen lukt niet. Ik wil liever niet terug naar de fabrieksinstellingen, want dan moet ik weer alles opnieuw instellen.

Bovendien heb ik nog niet zo lang geleden ook zelf de modem volledig gereset.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 746Posts
  • 118Oplossingen
  • 304Likes

Dan wordt het lastig, misschien dat @Bert of @Steefb nog alternatieven hebben? 
 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57585Posts
  • 3832Oplossingen
  • 14037Likes

Geen idee.

Of een nieuw modem of de fabrieksinstellingen, in beide gevallen moet alles opnieuw ingesteld worden.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12748Posts
  • 1033Oplossingen
  • 3494Likes

@Ferdi52 Het is begrijpelijk dat je liever niet kiest voor de fabrieksinstellingen, aangezien je dan alles weer opnieuw moet instellen. Ik denk allen net als expert @Bert dat het probleem wel opgelost is op het moment dat je dit doet. Je kan eventueel een back-up maken van je modemrouterinstellingen. Dit vind je op het SmartWifi (Connectbox) modem onder "Beheer" > "Opnieuw opstarten" > "Back-up".

Ferdi52
topicstarter
Raadgever
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Dank voor je reactie Paul. Oké ik zal de modem terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dat doe ik na mijn vakantie. Ik ga binnenkort voor 6 weken met vakantie. Ben nu nog ff druk met de voorbereidingen. Dus begin juli zet ik de fabrieksinstellingen terug en laat ik weten of het gelukt is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.