Ik gebruik portforwaring en wil een regel verwijderen. Dit lukt niet meer, als ik op wissen klik en daarna op instellingen opslaan klik. De regel wordt vervolgens niet verwijderd. Een nieuwe regel toevoegen lukt wel.
Iemand een tip?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogelijk helpt het modem 30 seconden van de stroom?
Staat je upnp aan? Zet dat eventueel uit.
Ik ben uitgelogd uit de modem en heb de modem 30 seconden uitgezet. Na het opnieuw opstarten kom ik de modem niet meer in omdat hij in gebruik is door een andere gebruiker.....
UItgezet maar dit hielp niet
@Ferdi52 Werkt alles inmiddels weer of kunnen wij je modem nog terugzetten naar de fabrieksinstelling? Dit kan zeker een oplossing zijn.
Hallo Lotte,
Nee het werkt nog steeds niet. Regels verwijderen lukt niet. Ik wil liever niet terug naar de fabrieksinstellingen, want dan moet ik weer alles opnieuw instellen.
Bovendien heb ik nog niet zo lang geleden ook zelf de modem volledig gereset.
Geen idee.
Of een nieuw modem of de fabrieksinstellingen, in beide gevallen moet alles opnieuw ingesteld worden.
@Ferdi52 Het is begrijpelijk dat je liever niet kiest voor de fabrieksinstellingen, aangezien je dan alles weer opnieuw moet instellen. Ik denk allen net als expert @Bert dat het probleem wel opgelost is op het moment dat je dit doet. Je kan eventueel een back-up maken van je modemrouterinstellingen. Dit vind je op het SmartWifi (Connectbox) modem onder "Beheer" > "Opnieuw opstarten" > "Back-up".
Dank voor je reactie Paul. Oké ik zal de modem terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dat doe ik na mijn vakantie. Ik ga binnenkort voor 6 weken met vakantie. Ben nu nog ff druk met de voorbereidingen. Dus begin juli zet ik de fabrieksinstellingen terug en laat ik weten of het gelukt is.
Als ik inlog op het modem zie ik het vakje dat je moet aanklikken om een regel te verwijderen niet. Resetten van het modem helpt niet. Evenmin welke browser ik gebruik op wat voor OS dan ook.
Hi @Frescootje, ben je er inmiddels uit? Is het gelukt? Kun je mij vertellen hoe je het modem precies reset? Ik denk graag met je mee als dit nog noodzakelijk is 😄
Ik heb het modem teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dat was de enige manier om van die port forwarding rule af te komen. Het aanvinkvakje is overigens ook na die rest nog steeds onzichtbaar.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.