Dag Ziggo,
Naar aanleiding van gesprek met de klantenservice heb ik een public ipv4 adres toegewezen gekregen. Mij werd vervolgens gevraagd zelf nog even het portforwarden te regelen zodat alles correct zou werken.
Gezien ik dit eerder heb gedaan dacht ik: Prima! Regel ik gelijk even. Echter is de optie die gebruikt word in de tutorials/handleidingen nergens te bekennen in mijn overzicht. Na vervolgens weer met de klantenservice te hebben geschakeld hebben ze mij geadviseerd om hiervoor een topic aan te maken. Het zou namelijk liggen aan een instelling genaamd DualStack lite (deze staat aan bij mij). Ik kan dit niet zelf kunnen oplossen, vandaar dus dit bericht.
Zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Colin_G
Het is een beetje stilgevallen in jouw topic, maar ik zie dat je inmiddels voorzien bent van een Full Dual Stack.
Is het gelukt met het port forwarden?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Hallo @Colin_G
Ik zie dat er inderdaad alleen IPv6 op het modem beschikbaar is en heb de aanvraag gedaan om hier IPv4 aan toe te voegen. Dit zou binnen 24u geregeld moeten zijn waarna ik nog even een reprovision van het modem moet doen aan mijn kant. Als dit is gebeurt dan zal er zowel IPv4 als IPv6 op het modem beschikbaar moeten zijn.
Ik vraag je nog even geduld te hebben tot morgen!
ik heb nog nooit echt gelezen dat er een ipv6 only profiel geladen kan worden op de modems, ik ken zelf alleen ipv4 only
sorry ik las ipv6 only uit onderstaande info 😉
Ik zie dat er inderdaad alleen IPv6 op het modem beschikbaar is en heb de aanvraag gedaan om hier IPv4 aan toe te voegen
Hallo @Colin_G
Het is een beetje stilgevallen in jouw topic, maar ik zie dat je inmiddels voorzien bent van een Full Dual Stack.
Is het gelukt met het port forwarden?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.