Ik kan geen handmatige Portforwarding instellen, ik heb wel de goede firmware type IPv4 ook heb ik UPnP uitgezet. De klantenservice wil me niet helpen en verwees mij naar dit forum. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mogelijk helpen deze topics je op weg:
Port forwarding op de Connectbox - Ziggo Community
Port forwarding: Alles over port forwarding bij Zi... - Ziggo Community
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogelijk helpen deze topics je op weg:
Port forwarding op de Connectbox - Ziggo Community
Port forwarding: Alles over port forwarding bij Zi... - Ziggo Community
Werkt nog steeds niet, maar laat maar zitten. Ik heb steeds problemen met de Connectbox vanaf het begin dat ik hem heb. Het is geen beste router helaas, maar er za wel een een betere komen. Regelmatig resetten helpt bij de grootste problemen meestal wel. Iedereen bedankt voor het meedenken.
je zou hem eventueel in bridge kunnen zetten met een aparte router als je die hebt
@Buwie "Werkt nog steeds niet, maar laat maar zitten. Ik heb steeds problemen met de Connectbox vanaf het begin dat ik hem heb."
Zie je wel de port forward mogelijkheid? Of juist niet?
Wat zijn de andere problemen?
Want als dat anders is dan bij de rest met de Connect box, dan zou een nieuwe een mogelijkheid kunnen zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.