Vraag
Reacties
Oplossing
Buwie
Level 1

Portforwarding op de Connectbox

Ik kan geen handmatige Portforwarding instellen, ik heb wel de goede firmware type IPv4  ook heb ik UPnP uitgezet. De klantenservice wil me niet helpen en verwees mij naar dit forum. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Wat gek dat het niet lukt! Gelukkig heb je de Community gevonden @Buwie en een warm welkom! @Bert heeft enkele goede linkjes gedeeld. Is het hiermee gelukt? Zo niet, deel zoveel mogelijk informatie waar het precies spaak loopt. 

0 Kudos
Buwie
Level 1
Topicstarter

Werkt nog steeds niet, maar laat maar zitten.  Ik heb steeds problemen met de Connectbox vanaf het begin dat ik hem heb. Het is geen beste router helaas, maar er za wel een een betere komen. Regelmatig resetten helpt bij de grootste problemen meestal wel. Iedereen bedankt voor het meedenken. 

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

je zou hem eventueel in bridge kunnen zetten met een aparte router als je die hebt

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Buwie "Werkt nog steeds niet, maar laat maar zitten.  Ik heb steeds problemen met de Connectbox vanaf het begin dat ik hem heb."

Zie je wel de port forward mogelijkheid? Of juist niet?

Wat zijn de andere problemen?

Want als dat anders is dan bij de rest met de Connect box, dan zou een nieuwe een mogelijkheid kunnen zijn.

0 Kudos