Portforwarding instellen op Deco’s samenwerkend met de Connectbox.
Het lukt mij niet en vind geen info op de Deco’s daarover
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit heeft niets te maken met je vraag over port forwarding. Kun je antwoord geven op onze eerdere vragen?
Dat testen lukte niet. Maar ik zet toch ook geen poorten open. Het gaat om poort 9 en poort 443 van de nas
Het is nu wel duidelijk dat dat niet in de AP mode werkt. Inmiddels staan poort 9 en 443 weer in de Connectbox. Maar werken nog niet hoor!
Kun je een screenshot plaatsen van de port forwarding-regels?
Kun je de firewall-instellingen van het modem zo aanpassen dat alleen de optie 'Firewall beveiliging' is ingeschakeld voor IPv4 en (indien beschikbaar) IPv6? Zie de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, Firewall.
Kun je tevens UPnP uitschakelen? Zie de pagina Geavanceerde instellingen, UPnP.
Zo staat het nu, zal het nog even testen..
Het kan ook nog zo zijn dat via de WiFi van de buurman het niet goed is gegaan. Bedankt tot zo ver…
@Gerrit Imbos schreef:Jammer dat er zulke reacties zijn. Op de Connectbox lukt dat n.l niet. Er moet toch een correcte medewerker van Ziggo zijn welke dat probleem wel kan oplossen. Stuur maar een medewerker van Ziggo naar mijn huisadres.
Nabrander : U zou natuurlijk een Ziggo monteur hiervoor kunnen vragen, maar of deze dat gaat doen is de vraag, maar wat wel duidelijk is, dat u daarvoor het volle pond moet gaan betalen !
Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat ik/wij indirect ( via abonnements geld ) uw privé netwerk financieren. Nog afgezien van het feit, dat dan half Nederland voor alles-en-nog-wat een monteur laat komen opdraven.
Laten we hopen dat het nu opgelost is : Suc6 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.