@S4R schreef:
...Iets met de klok horen luiden en ............
@S4R schreef:
Krijg vaak het gevoel dat meeste maar wat aan het doen zijn en ze weten niet wat. En dan wat kreten gaan roepen als port forwarding, enz
Het wordt ook verkocht als plug & play. In de praktijk blijkt het wel anders te gaan.
Als je er geen verstand van hebt, laat het dan door een ander doen.
😦😦😦
Gelukkig is niet iedereen technisch!! Want als iedereen dat was, zou het beslist een saaie wereld worden.
Grote kans, dat @Gerrit Imbos een apparaat heeft, waarmee geen internet verbinding te maken is. Opzoek naar technische hulp, is TS waarschijnlijk door een 'techneut' geadviseerd, om een portforwarding in te stellen. Wij ( andere techneuten ) weten dat zo'n uitspraak vaak bedoeld is als het bekende kluitje voor in het riet, maar dat weet TS natuurlijk niet.
Tevens is Ziggo apparatuur/firmware niet de beste en kan zo soms vreemde problemen veroorzaken met apparatuur van andere ( wereld ) merken. Dat een Ziggo klant, met zo'n vraag, uiteindelijk hier terecht komt, lijkt mij niet abnormaal.
Dus inderdaad "...Iets met de klok horen luiden en ...", maar zou dat de 'schuld' zijn van TS of van één of andere 'techneut'.
Jammer en onnodig zo'n opmerking, waar de TS geheel niets aan heeft !