Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
efok wrote:
Als er firewall regels "achterblijven" na omschakelen naar bridge modus, mag dat ook op de bug list.
Ik snap eigenlijk niet dat dit dan specifiek voor 5019 wel zo zou zijn, en 5050 niet. Maar goed we horen het graag.
DennyW wrote:
Als er firewall regels "achterblijven" na omschakelen naar bridge modus, mag dat ook op de bug list. Ik snap eigenlijk niet dat dit dan specifiek voor 5019 wel zo zou zijn, en 5050 niet. Maar goed we horen het graag.
efok Poort 5050 wordt (op mijn TC7210) niet geblokkeerd in de stand Medium, maar wel in de stand High. Poort 5019 in beide gevallen wel. Het lijstje Allowed Services is in de stand Medium veel groter dan in de stand High. Het was wat stoeien met knippen en plakken maar hier de lijstjes met de Allowed Services van mijn Technicolor TC7210 bij de standen Medium en High van de firewall.
efok wrote:
Mooie lijstjes! Bron?
Bengkel wrote:
Er stonden inderdaad nog poorten geforward in mijn Ziggo modem. Inmiddels mijn Ubee modem naar factory settings gezet. Deze regels zijn dan ook nu weg. Probleem lijkt daarmee opgelost. DennyW dank voor de tip!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.