Goedendag,
Via deze week wil vragen of het mogelijk om de connect box firmware om te laten
zetten zodat het mogelijk is om poorten te forwarden.
Bezit nu over de connect box met de CH7465LG-NCIP-6.15.28-4p7-NOSH firmware.
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @rpijk
Hmm, dit is bijzonder. Dit is normaal namelijk wel hetgeen wat je ziet bij een DS Lite profiel op je modem. Normaliter hoort dit dus niet grayed out te zijn bij Full Dualstack. Wil je eens testen of het wel zichtbaar wordt als je het modem terugzet naar de fabrieksinstellingen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Cecilia Ziggo ben jij misschien in de mogelijkheid om mij te helpen? 🙂
Bedankt voor de reactie Peter.
Misschien was ik in mijn eerste post niet duidelijk genoeg maar mijn connectbox heeft een firmware waarbij ik niet de optie heb om poorten te forwarden. Vandaar de vraag of iemand van ziggo mij kan helpen door de firmware om te zetten naar de versie die dat wel kan 🙂
Hi @rpijk
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Natuurlijk wil ik je hierbij helpen! Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en zie dat jouw modem beschikt over IPv6 Full Dualstack. Enkel en alleen met IPv6 DS Lite heb je niet de mogelijkheid om portforwarding in te stellen, maar met het profiel op jouw modem is dit dus wel mogelijk. Kun je ons laten weten wat er precies misgaat? Zie je de optie wel om forwards in te stellen?
Hoi Cecilia,
Oei, denk dat ik dan te snel conclusies heb getrokken aan de hand van soortgelijke topics in de community!
Ik zou niet durven zeggen wat er precies mis gaat behalve dat de optie voor poort forwarding niet beschikbaar (grayed out) is.
Hey @rpijk
Hmm, dit is bijzonder. Dit is normaal namelijk wel hetgeen wat je ziet bij een DS Lite profiel op je modem. Normaliter hoort dit dus niet grayed out te zijn bij Full Dualstack. Wil je eens testen of het wel zichtbaar wordt als je het modem terugzet naar de fabrieksinstellingen?
Goedemorgen @Cecilia Ziggo ,
terugzetten naar fabrieksinstellingen lijkt te hebben gewerkt, de instelling is nu wel beschikbaar!
bedankt voorde hulp!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.