Vraag
Reacties
Oplossing
rpijk
Level 2

Portforwarding connectbox.

Goedendag,

Via deze week wil vragen of het mogelijk om de connect box firmware om te laten

zetten zodat het mogelijk is om poorten te forwarden.

Bezit nu over de connect box met de CH7465LG-NCIP-6.15.28-4p7-NOSH firmware.

Alvast bedankt.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hey @rpijk 
Hmm, dit is bijzonder. Dit is normaal namelijk wel hetgeen wat je ziet bij een DS Lite profiel op je modem. Normaliter hoort dit dus niet grayed out te zijn bij Full Dualstack. Wil je eens testen of het wel zichtbaar wordt als je het modem terugzet naar de fabrieksinstellingen?

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
rpijk
Level 2
Topicstarter

@Cecilia Ziggo ben jij misschien in de mogelijkheid om mij te helpen? 🙂

0 Kudos
Niet van toepassing
rpijk
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor de reactie Peter.

Misschien was ik in mijn eerste post niet duidelijk genoeg maar mijn connectbox heeft een firmware waarbij ik niet de optie heb om poorten te forwarden. Vandaar de vraag of iemand van ziggo mij kan helpen door de firmware om te zetten naar de versie die dat wel kan 🙂

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @rpijk 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Natuurlijk wil ik je hierbij helpen! Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en zie dat jouw modem beschikt over IPv6 Full Dualstack. Enkel en alleen met IPv6 DS Lite heb je niet de mogelijkheid om portforwarding in te stellen, maar met het profiel op jouw modem is dit dus wel mogelijk. Kun je ons laten weten wat er precies misgaat? Zie je de optie wel om forwards in te stellen?

0 Kudos
rpijk
Level 2
Topicstarter

Hoi Cecilia,

Oei, denk dat ik dan te snel conclusies heb getrokken aan de hand van soortgelijke topics in de community!

Ik zou niet durven zeggen wat er precies mis gaat behalve dat de optie voor poort forwarding niet beschikbaar (grayed out) is.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hey @rpijk 
Hmm, dit is bijzonder. Dit is normaal namelijk wel hetgeen wat je ziet bij een DS Lite profiel op je modem. Normaliter hoort dit dus niet grayed out te zijn bij Full Dualstack. Wil je eens testen of het wel zichtbaar wordt als je het modem terugzet naar de fabrieksinstellingen?

0 Kudos
Ga naar reactie
rpijk
Level 2
Topicstarter

Goedemorgen @Cecilia Ziggo ,

terugzetten naar fabrieksinstellingen lijkt te hebben gewerkt, de instelling is nu wel beschikbaar!

bedankt voorde hulp!