1
Vraag
2
Reacties
W_V_R

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Portforwarding Ziggo Connectbox Giga

Hallo, 

 

In mijn modem, de Connectbox Giga, is de optie om te port-forwarden niet aanwezig. 

W_V_R_1-1652126808031.png

Dit komt zeer waarschijnlijk door het volgende:

W_V_R_2-1652126852834.png

 

Hoe zou ik dit kunnen aanpassen?

 

Met vriendelijke groet,

WVR

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @W_V_R

 

Heel goed dat je een topic hier op de Community hebt aangemaakt. Je bent hier nieuw en toch je weg al gevonden, top! Wees welkom

 

@tobiastheebe, bedankt voor jouw reactie. Ik heb de modem instellingen aangepast naar IPv4 en dit zal binnen 24 uur zijn aangepast. Daarna moet het ook mogelijk zijn de port forwarding in te stellen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan DS-Lite omzetten naar IPv4 Only en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @W_V_R

 

Heel goed dat je een topic hier op de Community hebt aangemaakt. Je bent hier nieuw en toch je weg al gevonden, top! Wees welkom

 

@tobiastheebe, bedankt voor jouw reactie. Ik heb de modem instellingen aangepast naar IPv4 en dit zal binnen 24 uur zijn aangepast. Daarna moet het ook mogelijk zijn de port forwarding in te stellen.

sanirpasalic

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Jamyla,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb het zelfde probleem! Ik kan de portforwarding opties niet ziet in mijn routerinstellingen voor mijn Connectbox Giga. Kun jij mij hier verder mee helpen? 

Groet,

Sanir

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Yes @sanirpasalic, ik heb de aanpassing ook voor jou gedaan! Laat je weten of het hiermee wel lukt? 

Kun je je weg goed vinden op de community? Trek gerust aan de bel, we zijn er voor je 😄 

r.kessels

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, Ik loop tegen hetzelfde probleem . Kunt U voor mij er ook voor zorgen dat ik portforwarding krijg ?

r.kessels

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opgelost 🙂 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic