1
Vraag
2
Reacties
Ralf Uit

Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Portforwarding/IPv4 push

Hallo,

Ik wil graag port 4444 en 1935 forwarden.
De optie om dit te doen is niet aanwezig, ik las dat het mogelijk was om IPv4 te pushen naar mijn modem.
Dit zou gister gedaan zijn door de persoon in de chat maar dit is ook na een restart nog niet gebeurd.

Zou iemand mee kunnen kijken of er iets fout gaat?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Ralf Uit en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag aan de bel trekt d.m.v. dit topic! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice om het modemprofiel om te zetten van IPV6 DS Lite naar IPV4 Only zodat je gebruik kunt maken van portforwarding. Uit je bericht begrijp ik dat je modem op dit moment nog steeds een IPV6 DS Lite adres heeft.  Als ik je modem uitlees dan zie ik inderdaad dat je modem nog geen IPV4 heeft. Ik zorg ervoor dat dit alsnog wordt aangepast zodat jij gebruik kunt maken van o.a.portforwarding. Zodra het modemprofiel is omgezet laat ik het aan jou weten onder dit topic. 

Bekijk in context

Ralf Uit
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hi Paul, 
Zojuist voel mijn router uit en ik heb nu de instellingen die ik nodig heb.
Bedankt voor het regelen!

Bekijk in context

Ralf Uit
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hi @Paul 
Ik ben hier enorm mee geholpen! 
Fijn weekend!

Bekijk in context

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Ralf Uit! Mijn excuses voor de hinder. Ik heb IPv4 Only voor je aangevraagd zojuist en verwacht dat het straks volledig functioneel is. Laat je het ons weten mocht je nog tegen problemen aanlopen?

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Ralf Uit en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag aan de bel trekt d.m.v. dit topic! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice om het modemprofiel om te zetten van IPV6 DS Lite naar IPV4 Only zodat je gebruik kunt maken van portforwarding. Uit je bericht begrijp ik dat je modem op dit moment nog steeds een IPV6 DS Lite adres heeft.  Als ik je modem uitlees dan zie ik inderdaad dat je modem nog geen IPV4 heeft. Ik zorg ervoor dat dit alsnog wordt aangepast zodat jij gebruik kunt maken van o.a.portforwarding. Zodra het modemprofiel is omgezet laat ik het aan jou weten onder dit topic. 

Ralf Uit
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hi @Paul,

Bedankt voor het oppakken! Ik wacht met smart af tot het omgezet is. 
Het zou mooi zijn als het voor het weekend geregeld kan worden 🙂

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Ralf Uit Heel graag gedaan! We doen ons best om dit zo snel mogelijk voor je te regelen. Er zit alleen vertraging in de omzetting vanwege een storing in de achterliggende systemen. Ik laat het jou weten zodra het modemprofiel is omgezet. 

Ralf Uit
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hi Paul, 
Zojuist voel mijn router uit en ik heb nu de instellingen die ik nodig heb.
Bedankt voor het regelen!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Ralf Uit Super dat het inmiddels werkt. Ik zie inderdaad dat het profiel nu succesvol is aangepast op het modem. Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?
Nog een fijn weekend! 😉

Ralf Uit
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hi @Paul 
Ik ben hier enorm mee geholpen! 
Fijn weekend!

Ralf Uit
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

@Paul 
Zojuist kom ik er achter dat mijn router weer terug staat in IPV6.
Is dit iets wat automatisch gebeurt? Erg hinderlijk nu ik de activiteit wil gaan doen waar ik IPV4 voor nodig heb.

Mvg 

Ralf

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Ralf Uit! Mijn excuses voor de hinder. Ik heb IPv4 Only voor je aangevraagd zojuist en verwacht dat het straks volledig functioneel is. Laat je het ons weten mocht je nog tegen problemen aanlopen?

Ralf Uit
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hi Erik,
Bedankt voor het terugzetten naar IPv4 only. Het werkt nu weer naar behoren 🙂
Blijft dit nu ook permanent staan? 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Top @Ralf Uit 🙂 Ja, dit blijft permanent zo staan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic