Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Sparco©1963 wrote:
gebruikers-naam,
Op dat IP-adres draait een webserver, heb hem hier ook al een paar keer in het log gezien. Sinds ik mijn modem in bridge modus heb met een ander IP-adres heb ik hem niet meer gezien.
Ronald Ziggo wrote:
Iniddels weer antwoord,
Screens is toch niet voldoende. Zou je een nieuwe log via de mail naar me kunnen sturen?
Gr,
N.N. wrote:
Heb je ShieldsUp van www.grc.com al eens gedraaid, wat komt daar dan uit?
Bij mij is alles groen, dus stealth, beter kan niet.
Guido64 wrote:
Eerder liet ik weten dat de portscan waar ik dit draadje mee begon (https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/port-scan-van-ziggo-klant-29470) gestopt was. Vandaag heb ik zomaar een willekeurige controle gedaan wat mijn firewall allemaal tegenhoud. Blijkt dat de portscan nog steeds gaande is van hetzelfde IP adres dus. Het Abuse team heeft er dus niets aan gedaan.
Guido64 wrote:
Ik ga zo eens zoeken op die naam die in dat bericht staat kijken of die nog op een andere manier te benaderen is.
*** Mod edit: bijlage verwijderd i.v.m. persoonsgegevens ***
*** Mod edit: bijlage verwijderd i.v.m. persoonsgegevens ***
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.