dedemsvaart

Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Port forwarding

Beste medewerker Ziggo,

Sinds ik de nieuwe modem (Smart Wifi) heb ontvangen zie ik mijn NVR recorder niet meer bij instellingen en kan hierdoor geen de beelden niet extern bekijken. Is het nodig mijn modem door u op IPv4 only te laten instellen zodat ik gebruik kan maken van port forwarding om de beelden extern te bekijken?

 

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 384Posts
  • 43Oplossingen
  • 145Likes

@dedemsvaart natuurlijk wordt dit gelezen door een moderator, daar ben ik al 😄 

Ik kan het modem inderdaad in IPv4 only zetten voor je. Jij kan hiermee testen of dit de oplossing is voor je. Als ik dit nu voor je wijzig is het wel handig er even rekening mee te houden dat het modem een herstart doet binnen een uur.

Laat jij weten of dit nu uitkomt? 

Bekijk in context

dedemsvaart
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

@Madelon Alles werkt weer als voorheen. Dank voor de snelle reactie-en actie. Groet uit Dedemsvaart

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56418Posts
  • 3708Oplossingen
  • 13512Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

 

Een Ziggo moderator kan je modem op IPv4 only zetten, waardoor je port forward kunt gebruiken.

dedemsvaart
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dank je voor de reactie. Nu maar hopen dat dit gelezen wordt door een moderator/medewerker 😏

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 384Posts
  • 43Oplossingen
  • 145Likes

@dedemsvaart natuurlijk wordt dit gelezen door een moderator, daar ben ik al 😄 

Ik kan het modem inderdaad in IPv4 only zetten voor je. Jij kan hiermee testen of dit de oplossing is voor je. Als ik dit nu voor je wijzig is het wel handig er even rekening mee te houden dat het modem een herstart doet binnen een uur.

Laat jij weten of dit nu uitkomt? 

dedemsvaart
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Komt zeker gelegen. Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 384Posts
  • 43Oplossingen
  • 145Likes

Helemaal goed, ik ga er direct mee aan de slag! 🙂 Geen dank @dedemsvaart 

dedemsvaart
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Zie dat de modem instellingen zijn gewijzigd. Moet nu gaan werken dus kan er vandaag niet verder mee. Groet uit Dedemsvaart

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 384Posts
  • 43Oplossingen
  • 145Likes

Yes, dat klopt! Werkse 🙂 

dedemsvaart
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

@Madelon Alles werkt weer als voorheen. Dank voor de snelle reactie-en actie. Groet uit Dedemsvaart

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic