Beste medewerker Ziggo,
Sinds ik de nieuwe modem (Smart Wifi) heb ontvangen zie ik mijn NVR recorder niet meer bij instellingen en kan hierdoor geen de beelden niet extern bekijken. Is het nodig mijn modem door u op IPv4 only te laten instellen zodat ik gebruik kan maken van port forwarding om de beelden extern te bekijken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@dedemsvaart natuurlijk wordt dit gelezen door een moderator, daar ben ik al 😄
Ik kan het modem inderdaad in IPv4 only zetten voor je. Jij kan hiermee testen of dit de oplossing is voor je. Als ik dit nu voor je wijzig is het wel handig er even rekening mee te houden dat het modem een herstart doet binnen een uur.
Laat jij weten of dit nu uitkomt?
@Madelon Alles werkt weer als voorheen. Dank voor de snelle reactie-en actie. Groet uit Dedemsvaart
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Een Ziggo moderator kan je modem op IPv4 only zetten, waardoor je port forward kunt gebruiken.
Dank je voor de reactie. Nu maar hopen dat dit gelezen wordt door een moderator/medewerker 😏
@dedemsvaart natuurlijk wordt dit gelezen door een moderator, daar ben ik al 😄
Ik kan het modem inderdaad in IPv4 only zetten voor je. Jij kan hiermee testen of dit de oplossing is voor je. Als ik dit nu voor je wijzig is het wel handig er even rekening mee te houden dat het modem een herstart doet binnen een uur.
Laat jij weten of dit nu uitkomt?
Komt zeker gelegen. Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Helemaal goed, ik ga er direct mee aan de slag! 🙂 Geen dank @dedemsvaart
Zie dat de modem instellingen zijn gewijzigd. Moet nu gaan werken dus kan er vandaag niet verder mee. Groet uit Dedemsvaart
Yes, dat klopt! Werkse 🙂
@Madelon Alles werkt weer als voorheen. Dank voor de snelle reactie-en actie. Groet uit Dedemsvaart
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.