Geachte lezer ik wil graag gebruik maken van Port Forwarding maar onder mijn connect box staat alleen Firwall, Mac filtering en ip poort filtering. ik mis port forward, port trigger en DMZ.
Hoe komt dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @A Termorshuizen
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik zie dat je nog een schot hebt gewaagd en opnieuw contact hebt gezocht met één van mijn collega's. Tijdens dit laatste contact is IPv4 Only voor je geactiveerd 🙂 De betreffende opties zullen nu dan ook zichtbaar zijn in de interface van je modem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mijn vermoedens gaan uit dat ik niet op ip4 zit maar ik weet niet hoe ik dat kan zien of aanpassen.
Het configuratieprofiel van het modem moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna zijn port forwarding en DMZ beschikbaar.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan bovenstaande regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.
Moet ik serieus 1 tot 2 dagen wachten? waarom moet dit überhaupt op deze manier waarom kon ik gewoon niet naar het klantenservice bellen en het daar regelen (al geprobeerd)
De klantenservice kan dit zeker ook voor je regelen. Lukte het niet om contact te krijgen?
Ik heb contact gehad en ben doorgestuurd naar het forum door de desbetreffende medewerker
Ik vermoed dat de medewerker de vraag niet goed begrepen heeft. Als je aangeeft dat het modem IPv6 DS-Lite gebruikt en je dit graag wilt laten omzetten naar IPv4 Only t.b.v. port forwarding, dan moet het duidelijk zijn.
Goedemorgen @A Termorshuizen
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik zie dat je nog een schot hebt gewaagd en opnieuw contact hebt gezocht met één van mijn collega's. Tijdens dit laatste contact is IPv4 Only voor je geactiveerd 🙂 De betreffende opties zullen nu dan ook zichtbaar zijn in de interface van je modem.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.