Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
dedemsvaart
Level 2

Port forwarding

Beste medewerker Ziggo,

Sinds ik de nieuwe modem (Smart Wifi) heb ontvangen zie ik mijn NVR recorder niet meer bij instellingen en kan hierdoor geen de beelden niet extern bekijken. Is het nodig mijn modem door u op IPv4 only te laten instellen zodat ik gebruik kan maken van port forwarding om de beelden extern te bekijken?

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@dedemsvaart natuurlijk wordt dit gelezen door een moderator, daar ben ik al 😄 

Ik kan het modem inderdaad in IPv4 only zetten voor je. Jij kan hiermee testen of dit de oplossing is voor je. Als ik dit nu voor je wijzig is het wel handig er even rekening mee te houden dat het modem een herstart doet binnen een uur.

Laat jij weten of dit nu uitkomt? 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
dedemsvaart
Level 2
Topicstarter

@Madelon Alles werkt weer als voorheen. Dank voor de snelle reactie-en actie. Groet uit Dedemsvaart

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Een Ziggo moderator kan je modem op IPv4 only zetten, waardoor je port forward kunt gebruiken.

0 Kudos
dedemsvaart
Level 2
Topicstarter

Dank je voor de reactie. Nu maar hopen dat dit gelezen wordt door een moderator/medewerker 😏

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@dedemsvaart natuurlijk wordt dit gelezen door een moderator, daar ben ik al 😄 

Ik kan het modem inderdaad in IPv4 only zetten voor je. Jij kan hiermee testen of dit de oplossing is voor je. Als ik dit nu voor je wijzig is het wel handig er even rekening mee te houden dat het modem een herstart doet binnen een uur.

Laat jij weten of dit nu uitkomt? 

0 Kudos
Ga naar reactie
dedemsvaart
Level 2
Topicstarter

Komt zeker gelegen. Alvast bedankt voor de genomen moeite.

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Helemaal goed, ik ga er direct mee aan de slag! 🙂 Geen dank @dedemsvaart 

0 Kudos
dedemsvaart
Level 2
Topicstarter

Zie dat de modem instellingen zijn gewijzigd. Moet nu gaan werken dus kan er vandaag niet verder mee. Groet uit Dedemsvaart

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Yes, dat klopt! Werkse 🙂 

0 Kudos
dedemsvaart
Level 2
Topicstarter

@Madelon Alles werkt weer als voorheen. Dank voor de snelle reactie-en actie. Groet uit Dedemsvaart