1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
swhoppa

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Port forwarding

Goedemiddag,

Ik zou graag gebruik willen maken van port forwarding. Echter is die optie niet zichtbaar bij mijn instellingen.

Ik lees elders dat dat komt doordat IPv6 is ingeschakeld. 

Zou IPv6 uitgeschakeld kunnen worden zodat ik wel gebruik kan maken van port forwarding?

Alvast bedankt!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34825Posts
  • 2565Oplossingen
  • 17519Likes

Het modemprofiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna zijn port forwarding en DMZ (1:1 NAT) beschikbaar.

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @swhoppa
Goedemorgen en een warm welkom op de Ziggo Community!

Fijn om te zien dat je het advies van @tobiastheebe niet in de wind hebt geslagen en direct contact hebt opgenomen met één van mijn collega's. Op dit moment is de wijziging al verwerkt en is het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Je kunt nu dan ook de gewenste forwards instellen! 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34825Posts
  • 2565Oplossingen
  • 17519Likes

Het modemprofiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna zijn port forwarding en DMZ (1:1 NAT) beschikbaar.

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

swhoppa
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist heb ik via de chat contact gehad met een klantenservice medewerker. Over iets meer dan een uur zou het omgezet moeten zijn. Bedankt voor de tip!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @swhoppa
Goedemorgen en een warm welkom op de Ziggo Community!

Fijn om te zien dat je het advies van @tobiastheebe niet in de wind hebt geslagen en direct contact hebt opgenomen met één van mijn collega's. Op dit moment is de wijziging al verwerkt en is het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Je kunt nu dan ook de gewenste forwards instellen! 🙂