Vraag
Reacties
Oplossing
A Termorshuizen
Level 1

Port forwarding

Geachte lezer ik wil graag gebruik maken van Port Forwarding maar onder mijn connect box staat alleen Firwall, Mac filtering en ip poort filtering. ik mis port forward, port trigger en DMZ. 
Hoe komt dat?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @A Termorshuizen
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik zie dat je nog een schot hebt gewaagd en opnieuw contact hebt gezocht met één van mijn collega's. Tijdens dit laatste contact is IPv4 Only voor je geactiveerd 🙂 De betreffende opties zullen nu dan ook zichtbaar zijn in de interface van je modem.

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
A Termorshuizen
Level 1
Topicstarter

Mijn vermoedens gaan uit dat ik niet op ip4 zit maar ik weet niet hoe ik dat kan zien of aanpassen.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het configuratieprofiel van het modem moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna zijn port forwarding en DMZ beschikbaar.

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan bovenstaande regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

0 Kudos
A Termorshuizen
Level 1
Topicstarter

Moet ik serieus 1 tot 2 dagen wachten? waarom moet dit überhaupt op deze manier waarom kon ik gewoon niet naar het klantenservice bellen en het daar regelen (al geprobeerd)   

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De klantenservice kan dit zeker ook voor je regelen. Lukte het niet om contact te krijgen?

0 Kudos
A Termorshuizen
Level 1
Topicstarter

Ik heb contact gehad en ben doorgestuurd naar het forum door de desbetreffende medewerker 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Ik vermoed dat de medewerker de vraag niet goed begrepen heeft. Als je aangeeft dat het modem IPv6 DS-Lite gebruikt en je dit graag wilt laten omzetten naar IPv4 Only t.b.v. port forwarding, dan moet het duidelijk zijn.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @A Termorshuizen
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik zie dat je nog een schot hebt gewaagd en opnieuw contact hebt gezocht met één van mijn collega's. Tijdens dit laatste contact is IPv4 Only voor je geactiveerd 🙂 De betreffende opties zullen nu dan ook zichtbaar zijn in de interface van je modem.

0 Kudos