Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Ik wil graag port forwarding instellen op poort 51820. Maar het modem accepteert dit niet en geeft een foutmelding: "Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het later nog een keer.".
Andere poort naar zelfde IP adres functioneert wel.
Ik gebruik het nieuwe SmartWifi modem (zwarte Sagecom).
Ik heb de poort ook al toegevoegd in poort-filtering maar dit maakt geen verschil.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mogelijke oplossing.
Heb je UPnP al uitgezet?
Zo nee, doe dat eens en dan 30 seconden het modem van de stroom af.
Mogelijke oplossing.
Heb je UPnP al uitgezet?
Zo nee, doe dat eens en dan 30 seconden het modem van de stroom af.
Nadat ik UPnP heb uitgeschakeld, zag ik een poort forwarding regel staan die er eerder niet stond over de zelfde poort. Die heb ik verwijderd en het modem herstart. Toen heb ik de poort filter regel weggegooid en nu doet die het. Dankjewel!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.