Beste Ziggo,
ik wil graag port forwarden maar ik krijg de optie niet in mijn modem overzicht onder het security menu. nu kwam ik het volgende tegen elders in de community:
"Dat is duidelijk. Je moet Port Forwarding kiezen in stap 8.
Dat kan niet bij jou. Daar gaat het dus mis.
Je hebt IPv6 DS-Lite Firmware. Zie ook mijn eerdere reaktie hierover.
Mario kan stap 8 uitvoeren: klik op Port Forwarding in het Menu Beveiliging.........
Dat kan niet bij IPv6 DS-Lite Firmware, want Port Forwarding ontbreekt dan als keuzemogelijkheid. Mario heeft dus geen DS-Lite.
Dat heb je dus wel.
Vraag Ziggo dit te wijzigen in IPv4 Firmware en het komt goed.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
Je kunt ook wachten tot hier een Ziggo Community Moderator langskomt.
Die kan dit ook voor je regelen."
zouden jullie mijn firmware ook willen wijzigen zodat ik gebruik kan maken van portforwarding?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@BK010 Inmiddels zie ik dat jouw modemprofiel is aangepast naar IPV4 Only. Kun je testen of het nu lukt om portforwarding te gebruiken?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @BK010 en een warm welkom op de Community,
Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp uit je bericht dat je graag gebruikt wilt maken van portforwarding op het modem, maar dat dit momenteel niet lukt omdat je een IPV6 Lite profiel hebt. We zorgen ervoor dat je binnen nu en uiterlijk 24 uur een IPV4 Only profiel krijgt op je modem, wat jou in staat stelt om gebruik te kunnen maken van portforwarding. Laat je het onder dit topic weten zodra het werkt?
@BK010 Inmiddels zie ik dat jouw modemprofiel is aangepast naar IPV4 Only. Kun je testen of het nu lukt om portforwarding te gebruiken?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.