1
Vraag
2
Reageer en help mee
Andy 67

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Port forwarding op Ziggo Connectbox

Nu heb ik hetzelfde probleem en heb sinds augustus-2019 een nieuwe Ziggo Connect Box, en met het antwoord van 2 jaar geleden gaat het goed tot stap 10.

Mijn huidige Ziggo Connect Box gaat bij Beveiliging niet verder dan:
>Firewall
>MAC-filtering
>IP- en Poortfiltering

Juist de benodigde
>Poortforwarding
is niet hieronder te vinden, en ook "nog"niet gevonden bij andere selecties, etc.

Kan iemand mij aub helpen

Heb er al uren aan besteed maar kom er niet uit

Zie poort forwarding nergens staan

Alvast bedankt
4 Reacties 4
Wlmpie

Level 11
  • 532Posts
  • 11Oplossingen
  • 173Likes

Vermoedelijk heb je een modem waarop ook IPv6 is geactiveerd en dan kun je niet meer aan port forwarding doen. Tenminste dat lees ik op dit forum, want ik heb zelf IPv4 only en dus wel gewoon port forwarding. Je kunt via de klantenservice IPv4 only aanvragen geloof ik, maar iemand die precies weet hoe dat moet zal zich hier misschien ook nog melden.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70428Posts
  • 4900Oplossingen
  • 19899Likes

Wlmpie Je had het precies goed.

Andy 67 Neem contact op met Ziggo:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5677Posts
  • 595Oplossingen
  • 3130Likes

Hoi Andy 67,

Welkom op de Ziggo Community 🙂 Ben je geholpen met de antwoorden van Be rt en Wlmpie?
jwstekelenburg

Level 1
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Dus. Vandaag overgestapt van T-Mobile. Al sinds de middag tot nu (20:30) bezig geweest met de nieuwe Connect Box. Eerst in  bridge mode laten zetten, zodat ik door kan met de vertrouwde router. Ik krijg het niet aan de praat. DD-WRT opnieuw geinstalleerd, niets helpt … Ten einde raad bridge mode weer uit laten zetten. Wat blijkt nu? Het lijkt dat ik IPv6 met DS-Lite firmware heb. Kan niet eens port forwarden. Kan iemand ALSJEBLIEFT zo snel mogelijk mij een fatsoenlijke firmware geven dat ik in ieder geval mijn servers weer aan de praat kan krijgen??? Is deze software misschien ook de reden dat de bridge mode niet werkt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic