Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Dus. Vandaag overgestapt van T-Mobile. Al sinds de middag tot nu (20:30) bezig geweest met de nieuwe Connect Box. Eerst in bridge mode laten zetten, zodat ik door kan met de vertrouwde router. Ik krijg het niet aan de praat. DD-WRT opnieuw geinstalleerd, niets helpt … Ten einde raad bridge mode weer uit laten zetten. Wat blijkt nu? Het lijkt dat ik IPv6 met DS-Lite firmware heb. Kan niet eens port forwarden. Kan iemand ALSJEBLIEFT zo snel mogelijk mij een fatsoenlijke firmware geven dat ik in ieder geval mijn servers weer aan de praat kan krijgen??? Is deze software misschien ook de reden dat de bridge mode niet werkt?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...