1
Vraag
2
Reacties
Masterdam020

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Port forwarding is niet beschikbaar. Kunnen jullie mijn modem omzetten naar IPv4

Ik wil een poort openen voor mijn Helium miner maar dit is niet beschikbaar op ipv6 ingestelde modem. Kunnen jullie dit omzetten naar IPv4?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @Masterdam020

Dat kan zeker geregeld worden! Zoals @tobiastheebe al aangeeft staat het profiel op je modem momenteel op IPv6 DS Lite waardoor deze opties in de interface van jouw modem niet beschikbaar zijn. Bij deze heb ik het profiel op je modem laten configureren naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. Schrik niet als het modem hierdoor uit zichzelf opnieuw gaat opstarten. Je kunt vervolgens de gewenste forward(s) instellen. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Het configuratieprofiel van het modem moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna zijn port forwarding en DMZ beschikbaar.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan bovenstaande regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @Masterdam020

Dat kan zeker geregeld worden! Zoals @tobiastheebe al aangeeft staat het profiel op je modem momenteel op IPv6 DS Lite waardoor deze opties in de interface van jouw modem niet beschikbaar zijn. Bij deze heb ik het profiel op je modem laten configureren naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. Schrik niet als het modem hierdoor uit zichzelf opnieuw gaat opstarten. Je kunt vervolgens de gewenste forward(s) instellen. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂

Masterdam020
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top dank je. Ik ga straks even kijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic