Hallo allemaal ik zou graag Port forwarding op mijn router in stellen zo dat ik voor mijn vrienden een server op kan zetten en dat moeten jullie van ipv6 naar ipv4 veranderen in wat ik heb gelezen op de forums dus als jullie dat voor mij zouden kunnen doen zou dat erg fijn zijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
een moderator kan dan voor je regelen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator kan dan voor je regelen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
Dank u wel
Hoe lang kan het duren voordat een moderator langs komt om dit voor mij te fixen
Mirjam Beenen wrote:Hoe lang kan het duren voordat een moderator langs komt om dit voor mij te fixen
morgen of overmorgen denk
Hey @Mirjam Beenen . Welkom hier!
Ik zie dat je maandag gelijk nog even contact met ons opgenomen hebt om je verbinding om te zetten naar een Ipv4 only verbinding. Top! Is alles inmiddels gelukt? 🙂
Nee er is nog steeds geen ipv4 op onze router toegepast dit wel erg jammer want dit zou geen anderhalve week hoeven te duren maar als jullie hier nog naar Willen kijken en dit in kunnen stellen dan zou ik dat erg fijn vinden
Zucht. Dit zou inderdaad niet zo lang moeten duren. Hooguit 2 uurtjes. Ik ga voor je aan de slag!
dank jullie wel ook voor het zo snel reageeren
Gelukt! Je zou nu ipv4 only moeten hebben 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.