`tinox

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Port forwarding activeren op connectbox

Beste Moderator.

Kunnen jullie een firmware update uitvoeren op mijn connectbox zodat de functie port forwarding actief word. 

Mvgr. Martijn

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Het configuratieprofiel van het modem moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4. Daarna zullen port forwarding en DMZ beschikbaar zijn.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan dit voor je regelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Bekijk in context

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi `tinox en welkom hier 🙂 

Zo te lezen hoef ik er weinig woorden aan vuil te maken gezien tobiastheebe je alle goede info heeft gegeven 😄 Ik heb de aanpassing voor je gedaan en binnen 24 uur kun je gebruik maken van port forwarding. 

Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan zien we je graag terug op de Community! 😄

Bekijk in context

Rowdy

Level 7
  • 153Posts
  • 10Oplossingen
  • 18Likes

Modem al even uit- en aangezet?

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Het configuratieprofiel van het modem moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4. Daarna zullen port forwarding en DMZ beschikbaar zijn.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan dit voor je regelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi `tinox en welkom hier 🙂 

Zo te lezen hoef ik er weinig woorden aan vuil te maken gezien tobiastheebe je alle goede info heeft gegeven 😄 Ik heb de aanpassing voor je gedaan en binnen 24 uur kun je gebruik maken van port forwarding. 

Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan zien we je graag terug op de Community! 😄

`tinox
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas nog geen Port forwarding 

Rowdy

Level 7
  • 153Posts
  • 10Oplossingen
  • 18Likes

Modem al even uit- en aangezet?

`tinox
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bedankt, heb zojuist modem even opnieuw opgestart en Port forwarding is actief

Uitgelicht topic