Graag zou ik willen weten hoe je de connectbox kan instellen wat betreft de port forwarding. Mijn Reolink camera heeft de volgende poorten:
Media Port xxxx
HTTP Port xx
HTTPS Port xxx
RTSP Port xxx
RTMP Port xxxx
ONVIF Port xxxx
Nu zie ik bij forwarding andere poort omschrijvingen. Waar dien ik deze in te voeren:
Opgelost! Ga naar oplossing.
Volg dan de stappen in deze gebruiksaanwijzing voor port forwarding van de Connectbox om voor iedere poort een port forward aan te maken: Port forwarding op het SmartWifi modem (voorheen C... - Ziggo Community
Wat betreft de eerste namenreeks in je eerste bericht, daar hoef je niets mee te doen, dat is alleen technische informatie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Werkt het thuis wel?
Want daar zal het eerst moeten werken.
Als je weet welke specifiek poort/poorten open moet staan voor je apparaat, ieder apparaat heeft zijn eigen instellingen en poorten en er zijn meer dan 65.000 poorten X 2, dan kun je port forward volgens de volgende stappen instellen.
Port forwarding: Alles over port forwarding bij Zi... - Ziggo Community
Thuis werkt het via de apps zonder enig probleem. Extern werkt het ook. ,maar...zodra ik via de wifi van het werk inlog helaas niet ( via mijn mobiel 4g netwerk wel ) Daar wil ik natuurlijk ook kijken naar de videostream. Het schijnt zo te zijn dat op een of andere manier deze poorten dicht staan om een hoop data verkeer te voorkomen. Via het inloggen middels een webbrowser zou ik dit kunnen "omzeilen" . Graag wil ik de port forwarding instellen aan de hand van mijn bovenstaande gegevens.
Wellicht dat iemand kan aangeven waar Engelstalige poort benaming t.o.v. de connectbox poortnamen voor staan.
@ZiggiZ Welke poort moet er open op je modem?
Hallo Bert,
Volgens Reolink : HTTP port, and RTMP port are 9000, 80, and 1935.
Waar vul ik welk getal in?
Volg dan de stappen in deze gebruiksaanwijzing voor port forwarding van de Connectbox om voor iedere poort een port forward aan te maken: Port forwarding op het SmartWifi modem (voorheen C... - Ziggo Community
Wat betreft de eerste namenreeks in je eerste bericht, daar hoef je niets mee te doen, dat is alleen technische informatie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.