kunnen jullie de ipv 6 uitzetten want schijnbaar kan de klantenservice dat niet
bij voorbaat dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @wortelsap! Ik ga het voor je regelen en binnen 24 uren staat je modem op een IPv4 Only profiel. Sorry dat dit niet gelukt is via de klantenservice.
Een mooie dag verder 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Dag @wortelsap! Ik ga het voor je regelen en binnen 24 uren staat je modem op een IPv4 Only profiel. Sorry dat dit niet gelukt is via de klantenservice.
Een mooie dag verder 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.