Hi allen,
opnieuw het port fowarding topic voor een Connectbox Giga.
Uiteraard contact met helpdesk gehad, hiernaar toe gestuurd, alle tips/handleidingen door geweest.
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Port-forwarding-Alles-over-port-forwarding-bij-Ziggo/ba...
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Port-forwarding-Alles-over-port-forwarding-bij-Ziggo/ba...
Ipv6 bij ziggo uitgeschakeld, Upnp uitgeschakeld, hele lijst van externe ipadressen ingevoerd waar het om moet gaan, mijn eigen DHCP gereserveerd, port forwarding ingesteld, helemaal NIKS.
Zelfs poort 80 zit dicht, firewall eraf, nog steeds niks.
Om te checken gebruik ik
https://portchecker.co/check
https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
Wat kan ik nog doen? Valt me op dat als ik een VPN ga gebruiken (staat uit) ik in ieder geval port 80 meteen open zie.
Grtz,
Gerben