1
Vraag
2
Reacties
Fido.m

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Port forwarding Connectbox Error

Ik probeer een poort op mijn Connectbox open te zetten voor mijn smarthome. Helaas lukt dit niet. Ik heb de IPV6 al uit laten zetten maar blijf een error krijgen. Nadat de IPV6 was uitgeschakeld was de UI ook vernieuwd. In plaats van een wit menu is deze no donker grijs. Ik heb de klantenservice benaderd maar zij kunnen mij niet helpen.

 

Instellingen:

 

Poortomleiding

Lokaal IP-adres: 192.XXX.XXX.40
 
Lokale startpoort: 40
Lokale eindpoort: 40
Externe startpoort: 40
Externe eindpoort: 40
Protocol: UDP/TCP
Ingeschakeld: Aan

 

Error: 

Oeps!

Sorry, er is een fout opgetreden bij het updaten van je instellingen of de draadloze verbinding is verbroken. Probeer het later opnieuw of maak opnieuw verbinding.

 

Kan iemand mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Poort 40 is niet geassocieerd. Vrijwel zeker is dit niet de juiste poort. Ik weet niet welk soort 'smarthome' je gebruikt, op welke poort benader je deze binnen het LAN? Deze poort moet je opgeven als lokale start- en eindpoort. Extern kun je dezelfde poort gebruiken, maar voor meer veiligheid kun je er bijvoorbeeld een 1 als prefix gebruiken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
puppie

Level 17
  • 2636Posts
  • 66Oplossingen
  • 1062Likes

Probeer deze link eens en vertel wat daar uit komt als je de poort laat onderzoeken.

https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

 

 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Poort 40 is niet geassocieerd. Vrijwel zeker is dit niet de juiste poort. Ik weet niet welk soort 'smarthome' je gebruikt, op welke poort benader je deze binnen het LAN? Deze poort moet je opgeven als lokale start- en eindpoort. Extern kun je dezelfde poort gebruiken, maar voor meer veiligheid kun je er bijvoorbeeld een 1 als prefix gebruiken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic