“”Geavanceerde Instellingen>Beveiliging>Poort-forwarding niet beschikbaar, deze is grijs en niet klikbaar.””
Dan staat je modem in Dual Stack Lite met een gedeeld IPv4 adres en een IPv6 adres.
Ziggo kan die voor je in IPv4 only zetten en dan kun je port forwarden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Neem even contact op met Ziggo via de chat als je sneller het gewenste effect wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact