1
Vraag
2
Reacties
Jariiii

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Port forwarden onmogelijk

Geachte, ik probeer een poort op mijn router open te zetten.

De optie voor port forwarden is niet beschikbaar in de Connect Box.

Zie screenshot. Ik heb begrepen dat jullie een firmware instelling moeten veranderen van IPV6 naar IPV4.

Zouden jullie dat voor me kunnen doen?

Info met adresgegevens ed. staan als het goed is ingevuld op mijn profiel 🙂

 

Met vriendelijk groet,

Jari

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Jariiii en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart op het forum. Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van portforwarding op het modem Op dit moment is dat niet mogelijk omdat je modem beschikt over een IPV6 Lite profiel. Ik heb gelijk een verzoek ingediend om je modemprofiel aan te passen naar IPV4 only. Dat stelt je in staat om gebruik te maken van de geavanceerde routerfuncties (UPnP, portforwarding etc.) op het modem. Binnen nu en uiterlijk 24 uur is de aanpassing doorgevoerd op jouw modem. 

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Jariiii Het is inmiddels al een poos geleden dat het modemprofiel is omgezet naar IPV4 only. Is het nog gelukt om portforwarding in te stellen? Als je nog vragen hebt, dan helpen wij je hier graag verder. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Morgen komt er een Ziggo moderator langs in dit topic.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Jariiii en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart op het forum. Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van portforwarding op het modem Op dit moment is dat niet mogelijk omdat je modem beschikt over een IPV6 Lite profiel. Ik heb gelijk een verzoek ingediend om je modemprofiel aan te passen naar IPV4 only. Dat stelt je in staat om gebruik te maken van de geavanceerde routerfuncties (UPnP, portforwarding etc.) op het modem. Binnen nu en uiterlijk 24 uur is de aanpassing doorgevoerd op jouw modem. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Jariiii Het is inmiddels al een poos geleden dat het modemprofiel is omgezet naar IPV4 only. Is het nog gelukt om portforwarding in te stellen? Als je nog vragen hebt, dan helpen wij je hier graag verder. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic